Båten!

Igår va vi ute med båten det va kul! Men det var varmt, jag badade nästan från stranden jag kom till låren! Ja sen badade jag från båt-stegen det tog ett tag innan jag kom i över huvud taget, men till sist gick de! Sen ska jag berätta om idag mondag, vi har haft en vickarie och då menar jag INTE ''valpen'' från robinson som vi brukar ha utan vi hade en kille som var ganska tråkig, har haft matte, engelska och historia (boring!!) Sen va jag hemma hoss kezzi med gossii, hennes syrra och kezzis syrra och vi badade! Jag kom så klart sist i, men det var skönt faktist, sen solade vi och lysnade på musik, och sen hade vi vatten.krig de ägde nu ska jag sussa (såva)! //MaThIlDa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0