Svenska flaggans dag!

Sorry för den dåliga uppdateringen, jag har inte haft tillgång till internet mer än 5 min! I ellafall i fredags var jag 7-k (sjuk) jag har haft öroninflammation :S Sen frammot 2 så mådde jag bra, så jag och mamma och pappa åkte till landet, vi stannade i örebro och fikade och shoppade jag köpte, jeans-tigts, nageldekotationer och proffs hårspray! Sen på lördagen var jag hoss några killkompisar, vi tittade på film och spelade lita data (typ bilrace XD)sEN FIRADE VI ''SVENSKAFLAGGNASDAG'' eller som man säger ''NATSKONALDAGEN'' typ på ett slott, sen åt vi middag på slottet och kom hem vid 23.30!

Kommentarer
Postat av: amh

Det är väl inte FLAGGANs dag?

det är väl landets..

2009-07-02 @ 14:03:29
URL: http://riitamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0