Fredag-Lördag-Söndag

Fredag:Har varit i skolan fikat med min bästa kompis lillasyster och hennes mamma, sen stanade Elsa som hon heter (min bäzza's syrra) vi typ va inne på datorn sen bestämde hon vilka kläder jag skulle ha på ''TJEJMIDDAGEN'' hemma hoss Gossii ja iellafall de blev JÄTTE lyckad, den var från 18.00-21.00 men jag, Bella, kezzi och Idin stanade en timme till vi stanade till 22.00 XD
Lördag:har varit hemma lekt med min granne hon är baba 4 år men hon är jätte gullig, vi har hoppat studsmatta och spelat ''bolibompaspelet'' ;) sen har jag varit inne i stan, kollat på stockmolm's maraton på en jätte stor ''arena'' och det va SSKKIITT varmt seriöst det var typ 35 kändes de som jag har fott sol bränna men det går nog bort snart :( jga kollade på Gossi's pappa som sprang maraton för femte gongen typ, och när det var som varmast och när svetten bara rann så kom han i mål! Sen va det dags för ''Robinson'' Elinor vann!!! och i o för sig så var det ganska oväntat och dåligt, men ändå ganska häftigt!(men jag  hejade på Jarmo XD)

Söndag:Ska ut med båten och leka med min garanne!

//MaThIlDa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0