Ja då var den långa långhälgen slut!

Ja som sakt nu är långhälgen över, iellafall har den varit bra!

Torsdag:
Har tillbringat 4½ timme i bilen för att vi skulle åka tll landet sen när vi kom ner va det bara att äta titta på TV 4:a's ''Hjälp Jag Är Med I En Japansk TV Show'' och sen så såv jag.

Fredag:Jag har varit med några kill-kompisar Christoffer och Rickhard (sköna grabbar)
vi har typ ja det rengnade välldigt mycket så vi gick in körde tjuv och polis och sen bygde vi lite lego, det är faktis kul!
Sen när det hade slutat rengna gick vi ut och bygde en vatten bana av allt vatten som hade samlats under tiden de rengnade!(JAG BLEV JÄTTE BLÖT :S) sen va vi törstiga så vi gick in och skulle hämta en vatten flaska men det fanns ingen tillfälig, så vi tog en gammal vinflaska med vatten i och losades att de var vin, och vi var SERIÖST fulla, vi va helt snurrrrriga och gissa hur mycket vi skrattade jag kunde inte stå upp! Sen skulle Rickhard ha en dans uppvisning, så den var jag och kolla på med christoffer rickhard's brorsa! Han går på ''BREAK-DANCE'' och han är jätte duktig! När han dansade sin ''solo dans'' burgade ALLA klapa händerna! Sen såv dom över hoss mig!

Lördag:Jag var med killarna igen men nu hämma hoss mig, vi gorde lite olicka saker, hamburge grillning vid halv två, sen skulle en anan kompis fast nu en tjej ha dansuppvisning så jag kollade på den också!
Sen va de dags för ''ROBINSSON'' men asså jag blev så himla rädd när de däe men Jarmo hände så jag kollade inte!

Söndag:Idag ska vi hämta nårga får till våran hage, och typ inget annat!

//MaThLdA!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0