Skola, läxor och ELSA!

Ja, idag har jag varit iskolan (inte så konstigt) för det är ju fredag, vi har fott godis av en tjej som rockar! kezzi heter hon! Och så fick vi glass av en tjej som äger! hon bjöd på pigelin,  för att hon fyller år snart! grattis i förskott, Idin♥
Jag sen har vi hoppta hopprep på rasten och på aktiviteten jag kom 5:a av typ 25 det är inte dåligt! Emmiz vann!Grattis!
Sen kom också Erig Rydberg ''Valpen'' från Robinsson asså han brukar vicka (vara vickarie) på idrotten och han och våran lärare Henning är bra kompisar, han hade oss på gympan i tisdags de var nice, asså dom första typ 15 minutrarna pratade vi BARA om robinsson! Han vet väm som vinner, men han vill inte berätta!!!  men i morgon får vi ju reda på de! Jag just nu är jag med min bästis lillasyster ska snart på......TJEJMIDDAG!!! hon min älskade Gossii!
Vi ses och hörs!//mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0