Berga! + Idol!

Ja! Jag Anna, Ida, Kajsa och Disa va på Berga me några andra också! Min momi sjusade meejh Anna o ida till berga men de va så **** long kö så vi kom in halv 8 liksom! Sen när vi kom hem från berga så kollade jag och momi på idol utröstningen! (stackars Camilla :( GO RABHI!!)

Aja här kommer lite bilder!



Nu idag tog kort på meejh själv i tv:n!



Ser ni meejh?<3



MAten innan berga!:P



Jag innan berga! :P



Jagh PÅ berga! haha! Anna ville inte visa seejh så de blir ingen bild på henne men gå in på hennes blogg! www.gossii.blogg.se ! Vet inte hur de va me Ida!



Ja på berga :PP



Berga Outfit!



Mee :PP



JAg EFTER berga :PP


Juste idol av najs hejjer på Rabhi eller va han heter? (stavning?)



Hela gänget!<33



Kommentarer
Postat av: elin

många bilder! O.o



ses ikväll hun! <3

2009-10-17 @ 11:13:27
URL: http://bellabellan.blogg.se/
Postat av: Tidda

hihi! aa<3

2009-10-17 @ 14:50:22
URL: http://tillytidda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0