Blondinbella=blond!

Ja detta viste vi redan va? Aja nu e hon en dum blondin igen(skojja) men asså e hon en korkad blondin? e hon en smart blondin? e hon en klok brunett? eller e hon en dum brunett? asså, jag e förvirrad! haha!

Isabella Löwengrip:




Ja sen e de så att mamma kom hen med en liten present också...



Jah har fott en mjukisdress en son som kissie har! DAH! haha!

(fast den är i 2 olicka gråa nyanser)






* Jo jag HISSAR värkligen mmjukisdresser! asså de e så skönt att gå med något annat än stela jeans och tigta toppar !

*Hiss för sonna som svarar på msn, asså hur skönt är de inte att skriva typ ''Hej'' och sen få svar på 2 sekunder!

*Jag hissar täby C asså de så stort och ALLA bra afärer finnt typ där!

*Hiss för sena kvällar jo jag hissar att vara uppe sent och att inte vara trött!

*Hiss för bra serier! Jo asså de e såå mysigt att på klällen titta på sin favvo serie me en skål godis o chips!

*Hiss för bloggar som uppdaterar ofta!





*En stor hög med diss för segt internett! asså asså hur jobbigt e inte de!

*Diss för trasligt hår på morgonen, tänk dej att vakna och så e håret som en gödselatack!

* Mycke diss när man sätter på tv:n och så är de inte ett ända pogram som är kul!aaa!

*Diss för att tappa mobilen ! ja att få massa repor, den blir seg och skärmen blir fättig! uuu!


ha de!


Kommentarer
Postat av: j

jag och en kompis ska åka och shoppa:D

2009-10-28 @ 22:13:17
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: Ines

hello sweetie !

jao de är KUL !

går handboll å fotboll också, går du nån sport ? =) Kram<3

2009-10-28 @ 22:14:12
URL: http://inesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0