OK?!

JA dagen har varit OK först va ni i skolan som vandligt fast vi börgade tio i nio! Sen av de ju hemkunskap!
Vi gorde Hallooween muffins! Dom va as goda! Först gorde vi helt vandliga muffins och sen tog vi vit glasyr över och sen satte vi en nonstopp i mitten som ett pippiller och sen målade vi röda blodådrer..uu! läbbit värre XD Och sen cyklade vi hem vi tänkte först åka till krossbanan eller lekparken men vi pallade inte! Så vi cykla hem och när jag kom hem så ahr jag gort läxan och typ kollat på tv! Och jag och anna pratade seriöst i telefån i typ 30 min!

Aja snart börgar dansen! hade!



Pose!



Foki pose!



Mina mysiga sockor!

PS:Gå in på www.gossii.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag såg inte deej där?!

2009-10-19 @ 20:47:30
URL: http://sweetetsgirls.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: nja.. brukar inte ha så många läxor faktiskt..

2009-10-20 @ 10:26:03
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0